I fly with my own wings

Så som rubriken säger.. det är mitt motto. Men ibland känns det helt omöjligt att ta ett beslut! Just nu har jag ett stort val framför mig och ibland känns ena alternativet helt klart. Sen nästa dag så känns det som att "Varför väljer jag inte det andra alternativet istället?". Åh det är så otroligt svårt och veta hur jag ska göra. Vad som kommer bli bäst för mig och för den jag älskar mest.
 
Jag behöver inte ta beslutet nu men jag har ganska kort tid på mig att bestämma mig.
 
Just nu känner jag .. Ta mig tillbaka till helgen som var. Det var dom dagarna jag var som gladast och jag släppte verkligen alla bekymmer som bara låg och tryckte i huvudet innan. I vissa tillfällen känner jag "Fan vad skönt det är att vara badgirl ibland". Då släpper jag verkligen allt! Men det som jag gjorde i helgen var verkligen något jag aldrig trott att jag skulle göra i mitt liv. Fast gjort är gjort och som tur är så mår jag bra.

Gnäggningar

Gnägga av dig själv här:

Vad heter du?
Glöm inte att komma tillbaka senare!

E-postadress: (publiceras antagligen inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0